Bir Sarkisin Sen 13 Haziran İzle, Bir Sarkisin Sen Son Dünkü Bölüm İzle

Bir Sarkisin Sen 13 Haziran İzle, Bir Sarkisin Sen Son Dünkü Bölüm İzle, Bir Sarkisin Sen Programini İzle, Bir Sarkisin Sen İzle, Bir Sarkisin Sen Full İzle, Bir Sarkisin Sen Canlı İzle, Bir Sarkisin Sen Online İzle, Bir Sarkisin Sen Son Bölüm İzle, Bir Sarkisin Sen Son Bölüm Full İzle, Bir Sarkisin Sen Şimdi İzle, Bir Sarkisin Sen Canlı Kesin İzle, Bir Sarkisin Sen Kesintisiz İzle, Bir Sarkisin Sen Canlı Kesintisiz İzle, Bir Sarkisin Sen Üye Olmadan İzle, Bir Sarkisin Sen Üye Olmadan Dinle, Bir Sarkisin Sen Şimdi Canlı İzle, Bir Sarkisin Sen Gece İzle, Bir Sarkisin Sen Gece Full İzle, Bir Sarkisin Sen Gece Full Kesintisiz İzle, Bir Sarkisin Sen Gece Full İzle, Bir Sarkisin Sen Şimdi Kesintisiz İzle. . .

Atv'nin o büyük özelemi giderediği mükemmel bir program sizlerle. Yıllardan beri bizim çocuklarımızın yeteneklerini ortaya çıkartmasına yardımcı olacak bir program arayan ailelerimizin en sonunda beklediği ve hayallerini gerçeğe çeviren o muhteşem şarkı yarışması Bir Şarkısın Sen, Sizler değerli ziyaretçilerimiz için şimdi sizlerle buyrun birlikte izleyelim. . .

13 Haziran Cumartesi akşamı ' Bir Sarkisin Sen ' yarışma programını sitemizde canlı ve kesintisiz olarak izleyebilirsiniz. . !

Ceylan - Şafak Söktü Yine Sunam Uyanmaz

Şebnem - Sessiz Gemi

Miraç - Mihriban





















1 Response to "Bir Sarkisin Sen 13 Haziran İzle, Bir Sarkisin Sen Son Dünkü Bölüm İzle"

okan Says :
28 Haziran 2009 22:11

iyii günler küçük sanatçılar herkese çok teşşkür ediyorum epiniz çok güzel şarkı söylüyorsonuz epinizin ellerinizinden öpüyorum ve inşallah bir gün sizde ibrahim tatlıses gibi sizde sanatçı olursunuz yine herkese teşşekkür ediyorum.ben istanbul un en son köyü hallçalı köyünden bahadırokan başer epinize bende sizin gibi bende bir fenerbahçe nin futbol okulunda oynuyorum.ve mehmet daş ın sevdiği sanatçı ibrahim tatlıses i küçüklükten beri hep ibrahim tatlıses şarkılarınla büyüdüm ve ala devam ediyorum ibrahim tatlıses dinlemeye ben ibrahim abi şarkıları çok güsel ve ibrahim bitende dir evet küçük sarkıcılar sizin hepiniz ibrahim tatlıses gibi güsel bir sanatcı olursunuz benm yaşım 17 hepiize iyi geceler

Yorum Gönder